Акредитація на митниці

Якщо Ви та Ваша компанія плануєте здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, потрібно виконати кілька основних кроків, першим з яких є митна реєстрація або акредитація. Ця процедура здійснюється досить оперативно згідно з документом Мінфіну України від 30 травня 2012 року №634: «Про постановку на облік осіб, які здійснюють товарні операції».

Щоб прискорити процес митної акредитації, наша компанія пропонує повний комплекс послуг. Від Вас буде потрібно тільки електронні копії сканованих документів, які можна надіслати на наш e-mail адресу. Після отримання документів ми негайно запускаємо процес підготовки, в результаті чого Ви отримаєте картку акредитації.

Документи, необхідні для акредитації на митниці

Розрізняють акредитацію для юридичних (організацій) і приватних підприємців, а також для іноземних суб'єктів господарської діяльності в Україні. Документи, які потрібні для отримання митної реєстрації, наступні.

Для акредитації організації потрібні такі документи:

Акредитація на митниці
  1. 1. Карта митної акредитації учасника зовнішньоекономічної діяльності (2 примірники).
  2. 2. Статут зареєстрованої організації (оригінал та копії).
  3. 3. Документ, що свідчить про внесення суб'єкта господарської діяльності в ЄДРПОУ (також буде потрібен оригінал і копія з печаткою організації).
  4. 4. Довідка про державну реєстрацію юридичної особи або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб у Вашій міськраді (підійде копія).
  5. 5. Документ реєстрації платника ПДВ або свідоцтво про сплату єдиного податку.
  6. 6. Виписка з банківських структур про наявність валютних та українських рахунків, дані банку (МФО, ОКПО).
  7. 7. Ксерокопії паспортів генерального директора, головного бухгалтера, осіб, які будуть працювати з митницею.
  8. 8. Копії ідентифікаційних податкових номерів зазначених осіб або довідка про присвоєння ІПН.

Приватні підприємці повинні надати:

  1. 1. Карта митної реєстрації члена ЗЕД (підготовлена нашою компанією).
  2. 2. Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або виписка з Єдиного державного реєстру фізичних осіб у Вашій міськраді.
  3. 3. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про сплату єдиного податку.
  4. 4. Довідка форми 4ОПП про взяття на облік платника податків з печаткою приватного підприємця.
  5. 5. Банківські виписки про наявність рахунків у будь-якій валюті, контактні та реєстраційні дані банку.
  6. 6. Ксерокопії паспортів генерального директора, головного бухгалтера, осіб, які будуть працювати з митницею.
  7. 7. Копії ідентифікаційних податкових номерів зазначених осіб або довідка про присвоєння ІПН.

Для акредитації представника іноземних суб'єктів господарської діяльності необхідні:

  1. 1. Картки митної реєстрації від нашої компанії.
  2. 2. Свідоцтво про державну реєстрацію представника іноземного суб'єкта господарської діяльності в нашій країні, видане відповідним органом виконавчої влади з питань зовнішньоекономічної політики (потрібен оригінал і нотаріально підтверджені копії).
  3. 3. Свідоцтво про внесення суб'єкта господарської діяльності до державного реєстру ЄДРПОУ (також буде потрібен оригінал і нотаріально завірена копія з печаткою організації).
  4. 4. Виписка з банківських структур про наявність валютних та українських рахунків, дані банку (МФО, ОКПО).
  5. 5. Ксерокопії паспортів генерального директора, головного бухгалтера, осіб, які будуть працювати з митницею.
  6. 6. Копії ідентифікаційних податкових номерів зазначених осіб або довідка про присвоєння ІПН.

Митний брокер ТОВ «Дилижанс» у найкоротші терміни допоможе Вам підготувати та зібрати всі необхідні довідки, свідоцтва та інші документи, необхідні для акредитації в органах митниці. Ми надамо професійні консультаційні послуги і відповімо на всі питання, що виникли в процесі підготовки.